Jump to content

Sjøkart fra Ark Bruns "gått ut på dato"


Stellina

Recommended Posts

Kjøpt 11 sjøkart på Ark Bruns i Trondheim i går og fant flere med forskellige trykkningsdatoer... tok de seneste og klaget men fikk svar at "det er din valg å kjøpe dem". Sjekket med Statkart på web hjemme og 3 av dem jeg har kjøpt er ikke den siste trykkningen.

Link to post
Share on other sites

... tok de seneste og klaget men fikk svar at "det er din valg å kjøpe dem". .....

Hei Stellina,

 

velkommen i dette utmerkede forum!

 

Når det gjelder sjøkartene så forstår jeg din velbegrunnede vrede. Det er uhørt av en butikk å selge gamle kart på denne måten. Jeg vil anbefale at du gjør en ny henvendelse - samtidig som du gir klar beskjed om at du vil rapportere dem til Sjøkartverket hvis de ikke øyeblikkelig tar disse gamle kartene i retur!

 

PS.: Jeg regner med at det er vanlige sjøkart i hovedserien du refererer til; for hvis du mener "Båtsportkart" så er disse gamle allerede i utgangspunktet - og sjøkartverket har forlengst kvittet seg med dette "produktet".....

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...