straycats Startet 4.Mai.2006 Del på Facebook Startet 4.Mai.2006 Hei Lurer på om det er noen som kan hjelpe meg. Jeg har en ganske ny 9,9Hk med langstamme. Og jeg prøver å finne ei jolle jeg kan bruke denne på. det enkleste hadde jo vært å kjøpt komplett båt og motor. Men motoren er nesten ny og har så vidt blitt brukt. Er det noen som kjenner til noen modeller jeg kan/må ha. Ikke større en 11 fot Straycats Sitér dette innlegget Link to post
Andy Svart 4.Mai.2006 Del på Facebook Svart 4.Mai.2006 Pioner 11 Sport skal ha lang stamme, og er også godkjent for 9.9 hester. Her er en ny overligger på finn.no Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 4.Mai.2006 Del på Facebook Svart 4.Mai.2006 Hvorfor ikke selge motoren og stille med blanke ark? Den motoren du har er jo helt kurant å få solgt og så kan du kjøpe den båten du helst vil ha, ikke den du "må" ha? Tør påstå at det er langt større forskjell på båter enn motorer! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Netthandel Svart 4.Mai.2006 Del på Facebook Svart 4.Mai.2006 Det går jo også an å bruke motoren på en jolle som er laget for kort stamme, selv om dette ikke er ideelt... - Vil bruke mer drivstoff - og sannsynligvis være i kontakt med vannoverflaten selv når den er tiltet opp. Men det er jo en mulighet... Lykke til med valget! Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 4.Mai.2006 Del på Facebook Svart 4.Mai.2006 Vi har en AL320, den bruker langstammet.Det er en hardplast båt. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
slettet Svart 4.Mai.2006 Del på Facebook Svart 4.Mai.2006 steady - al - begge fenomenale båter for lanstammede motorer men al ser ut til å ha et sjøsprøyt-overtak i grovere sjø - går også veldig lett og fint i alle hastigheter under plan. Sitér dette innlegget Link to post
straycats Svart 5.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2006 Tusen takk for hjelpen, er nok mulig det blir en Al. Starycats Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.