vikers Svart 8.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mai.2006 Kjell Byman ordnet biffen!!! Skal ringe ham igjen etter 12 i morgen, så skulle han nok fikse , sa han! Takk for hjelpen folkens!! Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
vikers Svart 10.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2006 Dyseholder og dyse er i posten fra Byman! Kanskje jeg klarer å få til en båttur til helgen? Håper at motor starter uten for mye herk! Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Dalton Svart 10.Mai.2006 Del på Facebook Svart 10.Mai.2006 Gratulerer med vellykket sjøsetting Må innrømme at jeg er litt misunnelig... Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.