sap_2000 Startet 6.Mai.2006 Del på Facebook Startet 6.Mai.2006 (redigert) Video Fikk hakeslepp når jeg så denne filmen Utrolig at en lifeguard på brannøvelse kan gjøre noe så dumt. En ting er å lære av feil, men denne kunne godt blitt hans siste... Don't try this at home Redigert 6.Mai.2006 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Jorg-1 Svart 6.Mai.2006 Del på Facebook Svart 6.Mai.2006 Han tror jeg ikke tenkte mye ved å stå i båten å tenne fakkel..... Han hadde mer enn griseflaks. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
klikk Svart 7.Mai.2006 Del på Facebook Svart 7.Mai.2006 (redigert) Dette en visst en øvelse som alle mannskap i området skal gjennom årlig, ikke ett enmanns-stunt. Og det var første gang det gikk galt! Skulle visstnok være i trygge former, men en eller annen var litt for ivrig med bensinkanna... Redigert 7.Mai.2006 av klikk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret4 Svart 7.Mai.2006 Del på Facebook Svart 7.Mai.2006 Dette er en grov feil, en brannmann for en hver pris ikke skal gjøre. Tror nok alle vi brannfolk en eller flere ganger gjennom karrieren, gjør mange feil og grove tabber. Er ikke noe bedre jeg, og det er det vi lærer av. Men de mest elementære prinsipper som at gass som er tyngre enn luft, legger seg i bunn av en båt, eller renner ned i sluk/avløp etc, burde være mer enn kjente........... Er jo ikke sikkert vedkommende er en drillet profesjonell brannmann selv om han er kledd som røykdykker. Håper det for hans del. Et annet spørsmål jeg stiller meg er hvorfor tok ikke befalet affære? Mvh Keiko ll U.brm. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 7.Mai.2006 Del på Facebook Svart 7.Mai.2006 Hvis jeg ikke hører helt feil så sier de på filmen at han er en "San Diego lifeguard" som jeg regner med betyr at han er en badevakt på stranden (samme som rollefiguren til ikke ukjente Pamela Anderson!). Han er med andre ord ikke akkurat en profesjonell brannmann. Vanvittig film, men får jo håpe det gikk bra! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Boywonder Svart 8.Mai.2006 Del på Facebook Svart 8.Mai.2006 Fyren tok seg et bad etterpå, så det gikk nok bra. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
slettet Svart 8.Mai.2006 Del på Facebook Svart 8.Mai.2006 bensingass samler seg som kjent i - bunn. prøv den som vil. noen ganger er det bra å leke med fyrstikker som liten - um... slik at man unngår dette. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 8.Mai.2006 Del på Facebook Svart 8.Mai.2006 noen ganger er det bra å leke med fyrstikker som liten - um... slik at man unngår dette. Det kan ikke sies bedre!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Avmønstret4 Svart 11.Mai.2006 Del på Facebook Svart 11.Mai.2006 noen ganger er det bra å leke med fyrstikker som liten - um... slik at man unngår dette.Dette er en sleivete og lite gjennomtenkt påstand.Har i karrieren til nå sett barn brent inne, og andre har fått stygge brannskader pga lek med fystikker :nono: Sitér dette innlegget Link to post
slettet Svart 11.Mai.2006 Del på Facebook Svart 11.Mai.2006 well, poenget er om man begynner i det små lærer man raskt at man ikke skal gjøre som fyren på filmen. veldig elementært faktisk. til sammenlikning: hvor mange barn drukner i løpet av sommeren? uten å forsvare hverken det ene eller det andre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.