Jump to content

Kjøpe fenderlist, bergensomr.


j.o kid

Recommended Posts

disse lager alt, alle farger og fasonger, rimelig og kjapt..

 

Industriplast AS

 

 

Kontaktinformasjon

Telefon: 56 15 19 80

 

 

 

 

Adresse

Besøksadresse:

Slettebrekkdalen 2, 5303 Follese

 

 

 

Bransjer:

Plastvarer: Produksjon | Oppføringer fra Rosa Sider® i Telefonkatalogen

Katalogoppføring:

Industriplast AS adm.salg

Slettebrekkdalen 2 5303 Follese.......... 56 15 19 80

- Telefaks................................. 56 15 19 81

- Internett: www.industriplast.no

- Boligtelefoner

- - Eriksen Elias

Storehaugen 31 5304 Hetlevik......... 56 14 82 43

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Hvis du har den gamle lista ser du hvilken profil du bør kjøpe, det er ørten å velge mellom. Som Lodda sier kan du sjekke Maritim-katalogen eller en annen båtutstyrsforretning. Lengden du trenger finner du ved å måle langs kanten der lista skal ligge, ikke glem akterspeilet! Når du monterer lista er det best å ha et stort kar (tønne eller stamp) med så varmt vann som mulig, dypp lista i vannet ei stund til den er gjennomvarm og tre den innpå. Få med deg minst en mann til hjelp.Lista skal strekkes ca 10 % ut, da blir den stram og fin når den kjølner. Monteringa må gå så fort som mulig, det kjølner fort! Best å gjøre denne jobben på en riktig varm soldag. Artig at du legger ut bilder og forteller oss om framgangen med Selco-prosjektet ditt! Jeg blir rent nostalgisk.

mvh

JanS

Old fishermen never die - they only smell that way!

Link to post
Share on other sites

Ja, det var jo ett snilt svar, Mouche...

Det var ikke slemt ment! Kanskje blanding av litt humor, litt ironi og bittelittegrann "et eller annet" for det blir mange spørsmål for tiden hvor spørsmålsstiller venter på utførlige svar uten å gi mere enn en antydning av informasjon relatert til spørsmålet/problemstillingen! Dette ikke myntet på noen enkeltperson, men litt sånn generelt med tanke på spørsmål som ( og uten ytterligere informasjon!):

 

Hva slags motor vil du anbefale?

 

Motoren vil ikke starte, hva gjør jeg?

 

Hvor mye koster nye seil?

 

Har jobbet litt i ungdomsskolen og der er det veldig vanlig at elevene vil ha svaret utlevert uten å gjøre seg noen tanker om hva de skal kan finne ut, undersøke, forberede osv. På dette forumet legger jeg også merke til at det ofte (der hvor alder er oppgitt) er de unge og de nye som dette gjelder.

Må vel innrømme at jeg også selv til tider kan stille spørsmål og i det øyeblikket jeg stiller spørsmålet så kommer svaret nesten av seg selv! :yesnod:

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...