Jump to content

Hvorfor ikke salgspris i annonsene?

Sabrina

Recommended Posts

Jeg trodde det med pris var ett av kritereiene for å få legge inn slike annonser.

Ja, det er det ingen tvil om.

Har forsøkt å gjøre dette så klart som mulig og vi forsøker å følge opp annonsene.

Er det noe vi overser er det bare å be posteren om å oppgi pris.

Skulle ikke være nødvendig å be om pris!!

Om vedkommene som vil selge ikke er såpass seriøs at han kan oppgi prisantydning burde annonsen bare slettes.

Her er det flere som har funnet ut at riset bak speilet ikke brukes og dermed tar seg til rette

Mulig vi er for snille, men vi prøver så godt vi kan å vise fleksibilitet. De aller fleste som har "glemt" å ta med pris retter opp dette når det får beskjed. Hvis det er en spesiell annonse som irriterer pga mangelnde pris til tross for at annonsøren har fått påminnelse, så send en IM til en av oss i Support så ordner vi det.

Jeg har endret på reglene for til salgs annonser, pris/prisantydning skal nå fremkomme i Emne-feltet.

Dette vil gjøre det enklere for oss å administrere og gi brukerne bedre oversikt.

Endringen har ikke tilbakevirkende kraft... :headbang:

Vil også be pent om at utgåtte annonser blir slettet. Har det kommet kommentarer så send en IM til Lasse eller meg så sletter vi Emnet.