Jump to content

Transport av Nidelv 26 fra Bergen til Oslo


jaw

Recommended Posts

Etter å ha kjørt strekket for snart fjorten dager siden (du som tiden flyr....) i flott vær (med unntak av det ubetydelige strekket fra Arendal til Stavern :rolleyes: ) er jeg enig med Worse. Sett av tre dager med bra vær, ta med noen venner så møter dere Worse i Haugesund og får en flott tur. Det er ca 370nm fra Bergen til Oslo minus de ca 60 fra Bergen til Haugesund som Worse tar... :yesnod:

 

Skal du på bil får du det neppe for mindre en 15-20.000,- uansett vil jeg tro... (Lite kvalifisert gjetning... :crazy: )

Link to post
Share on other sites

Jeg har nettopp fått fraktet min nye saga 26ht med lastebil fra Oslo til Bergen, betalte 6000 kr + moms, totalt 7500. Ta en telefon til Roger Grodås han kjører båter for Sagaboats i Selje. Han tar kanskje med båten din med istedenfor å kjøre med tom bil tilbake til Nordfjordeid.

 

Firmaet heter Nordfjord Transport, tlf til Roger 91 59 41 13

Link to post
Share on other sites

Søk frem til båten Leca Nord og snakk med kapteinen, den kjører frem og tilbake Bergen-Østlandet(Husker ikke akkurat hvor). De har kran ombord og heiser den opp fra sjøen og ut igjen der den skal.

Båten kjører frem og tilbake hele tiden. De fraktet min forrige båt(Fjord 930) fra Mandal til Bergen for 5000,-.. Tror de tar samme prisen uansett hvor langt de frakter på strekningen.

Gikk veldig greit og kjapt..

Øystein Wilthil, 48212848

Nåværende båt: 00 Flem 340

X - båter: 99 Askeladden 705 Voyager, 88 Nimbus 4000, Fjord 930 Touring, Neptim 8000, Sandvik 25 AC

Link to post
Share on other sites

Søk frem til båten Leca Nord og snakk med kapteinen, den kjører frem og tilbake Bergen-Østlandet(Husker ikke akkurat hvor). De har kran ombord og heiser den opp fra sjøen og ut igjen der den skal.

Båten kjører frem og tilbake hele tiden. De fraktet min forrige båt(Fjord 930) fra Mandal til Bergen for 5000,-.. Tror de tar samme prisen uansett hvor langt de frakter på strekningen.

Gikk veldig greit og kjapt..

Har brukt Leca Nord jeg og, gikk veldig greit. Men jeg er ikke sikker på om den går inn Oslofjorden.. Mener den går til fredrikstad.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...