Jump to content

EuroCraft


bella

Recommended Posts

Min søster og mannen har planer om å kjøpe seg en liten båt til hytta. Jeg ble glad da jeg hørte at de også skulle hive seg på båtbølgen, men ble litt "stum" da jeg hørte merket de hadde bestemt seg for. De har bestemt seg for å kjøpe en EuroCraft 430 SL Virgo med en Suszuki 30 hk-2-takt. Jeg hadde ikke hørt om dette merke, og finner ikke noe særlig info på nettet om det heller. Jeg ser på nettsiden til forhandler http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/15...as/subdet95.htm

at båten er produsert på Sri Lanka. Jeg ble da litt mer skeptisk, og har lovet dem å sjekke her på forumet om noen har noen erfaringer med disse båtene.

Jeg har prøvd å si at det er jo mulig at de ønsker å bytte båt en gang, men det er ikke så lett å forklare en førstegangskjøper om hva som kan skje om man blir bitt av båt basillen :-)

Håper på noen innspill da min søster er litt lik meg, og skulle helst hatt båten på vannet i går, nå som hun først har bestemt seg.

Link to post
Share on other sites

Mulig du får igjen mer av pengene med en Askeladden 435 Lite, men dette er ikke en god båt. Tester viser at den er farlig med større motor enn 10hk, hopper og spretter ukontrollert avgårde.

Jepp, dette er vel den Askeladden som virkelig har fått dårlig kritikk!

 

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Mulig du får igjen mer av pengene med en Askeladden 435 Lite, men dette er ikke en god båt. Tester viser at den er farlig med større motor enn 10hk, hopper og spretter ukontrollert avgårde.

I følge askeladden har de nylig modisfisert denne så den tåler større motor enn før, så den testen kunne vært artig å lese... Har du en link?
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...