Jump to content

EuroCraft

bella

Recommended Posts

Min søster og mannen har planer om å kjøpe seg en liten båt til hytta. Jeg ble glad da jeg hørte at de også skulle hive seg på båtbølgen, men ble litt "stum" da jeg hørte merket de hadde bestemt seg for. De har bestemt seg for å kjøpe en EuroCraft 430 SL Virgo med en Suszuki 30 hk-2-takt. Jeg hadde ikke hørt om dette merke, og finner ikke noe særlig info på nettet om det heller. Jeg ser på nettsiden til forhandler http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/15...as/subdet95.htm

at båten er produsert på Sri Lanka. Jeg ble da litt mer skeptisk, og har lovet dem å sjekke her på forumet om noen har noen erfaringer med disse båtene.

Jeg har prøvd å si at det er jo mulig at de ønsker å bytte båt en gang, men det er ikke så lett å forklare en førstegangskjøper om hva som kan skje om man blir bitt av båt basillen :-)

Håper på noen innspill da min søster er litt lik meg, og skulle helst hatt båten på vannet i går, nå som hun først har bestemt seg.

Kjenner mange tamiler som er flinke, så båten er sannsynligvis grei nok. MEn den er totalt ukjent, og er IKKE billig i det hele tatt. Faktisk får du en akseladden 435 lite til samme pris (75.000,-).

Med Askeladden har du en "garanti" for god båt + at denne holder seg så godt i pris at du får pengene omtrent igjen når den selges...

Mulig du får igjen mer av pengene med en Askeladden 435 Lite, men dette er ikke en god båt. Tester viser at den er farlig med større motor enn 10hk, hopper og spretter ukontrollert avgårde.

Jepp, dette er vel den Askeladden som virkelig har fått dårlig kritikk!

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Mulig du får igjen mer av pengene med en Askeladden 435 Lite, men dette er ikke en god båt. Tester viser at den er farlig med større motor enn 10hk, hopper og spretter ukontrollert avgårde.

I følge askeladden har de nylig modisfisert denne så den tåler større motor enn før, så den testen kunne vært artig å lese... Har du en link?

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...