Jump to content

Kalesje til Princess 45' 1987 mod


saheimd

Recommended Posts

Hei og velkommen til Båtplassen. Det er vel ikke så mange 45 eiere her så jeg er redd responsen ikke blir overveldende. Jeg ville tatt kontakt med Princessklubben og sjekket opp 45 eiere gjennom registeret. De fleste har jo ihvertfall beholdt en som vinterpresenning når de har fått sydd en ny en. Men det sier seg selv, mange av de er stygge og med gåene sømmer, men skal du bruke den som lagringskallesje spiller jo ikke det så stor rolle. Skal du ha deg en brukbar brukskallesje tror jeg ikke det er noen vei utenom enn å få sydd en ny en. Har akkurat bestillt en selv, og håper den blir ferdig til vi drar ut imorgen ettermiddag.

Lykke til

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Enig med rem. Og forumet til Princess Owners Club finner du her. Merk dog at klubben akkurat har flyttet forumet sitt fra her. Det er god grunn til å tro at langtfra alle medlemmene har fått flyttet seg over og registrert seg i det nye forumet. Hadde jeg vært deg, ville jeg forsøkt med på et innlegg i det gamle forumet.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...