Jump to content

RIB .. nå har vi handlet !


Divemaster

Recommended Posts

Vel ... har sett meg rundtomkring litt for å finne den rette jolla for oss for å erstatte vår Zodiac 260, med 5 HK 4 takter..

 

Har nå forpliktet oss (Via e-bay) til en Avon 345 S Supersport, med 30 HK Suzuki 2 takt, EL start, Jockey Seat, henger og hele sulamitten.... regner med at denne med 30hk kan trekke vannski.... :cheers:

 

Skal arrangere transport i dag og regner med ankomst til uka .... så nå skal vannsport startes igjen og nye opphengsarrangementer for RIB fikses ombord .... travle tider her borte.... :cool:

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Gratulerer!! har lest enn del om de Avon båten dem er gode etter min mening. Jeg hadde en Båtsmann 310 med 15 hk. Den klarte til og med og dra opp pappa på vannski men den ga etter i for krappe svinger....det var jo egentlig litt komisk å se den lille jolla mi hoppe bortover på vannet med pappa etter. den gjorde ca 26 knop.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...