Jump to content

hvilken loggbok?


M/B Shanty

Recommended Posts

har lest noen tema på disse sidene, men klarer ikke å finne ut hvilken loggbok som bør kjøpes. det jeg er på jekt etter er en bok som omhandler muligheter for registrering av bla.

*motormerke, serienummer, utført vedlikehold.

*selvfølgelig vanlig logging, diesel forbruk, avstander osv.

*Hva slags lakk, hvor mange strøk, generelt hvilke produkter som er brukt til hva.

 

Finnes det egne trebåt loggbøker?

 

Aner ikke om min drømme bok finnes, men flott med innspill og anbefalinger.

 

Har som sagt søkt i forumet, men ble ikke klokere av den grunn :-)

 

Affe

Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn

Link to post
Share on other sites

Hva med å snekre sammen noe i et regneark i Excel? Da kan du få det akkurat slik du vil, samtidig som du har mulighet til å enkelt ta ut trender, statistikk og mye annet basert på opplysningene du putter inn. En slik løsning kan du jo utforme slik at den passer fint for utskrift også, slik at du printer ut sidene og setter inn i loggbokpermen. Du kan jo også printe ut blanke sider som du har liggende i loggbokpermen hvor du fører inn etter hver tur, og så tar du oppsamling nå og da og fører inn de kladdede siden i regnearket og tar ny utskrift som du tar med tilbake til permen. Hvis man har sansen for litt trender og statistikk, tror jeg dette kan være noe å satse på. Og skulle du være uheldig slik at noe skjer med loggbokpermen før eller siden, har du alltids det meste sikkert lagret i regnearket hjemme uansett.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...