Anabelle Startet 12.Mai.2006 Del på Facebook Startet 12.Mai.2006 På båten min er det brukt 2 ulike dimensjoner (50mm + 60 mm) på eksosanlegget. Overgangen som koblet disse slangene sammen rustet opp og jeg trenger ny. Har lett mange steder, men finner ingen som har dette. Noen som har tips?? Anabelle Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
torbit Svart 12.Mai.2006 Del på Facebook Svart 12.Mai.2006 Rørleggeren? Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 12.Mai.2006 Del på Facebook Svart 12.Mai.2006 Her i byen (Skien) har vi en Tess. De har slike muffer - jeg kjøpte en i fjor til Dorry`n og betalte 180,- for 45 mm -> 60 mm. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
mons Svart 12.Mai.2006 Del på Facebook Svart 12.Mai.2006 tror biltema har både som direkte overgang og med fleksibelt rør mellom stussene Sitér dette innlegget Mons Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.