svenk Startet 15.Mai.2006 Link til dette innlegget Startet 15.Mai.2006 (redigert) Hei Etter 2 år med plast båt, har jeg funnet ut at det er tre som er tingen (hadde det før), så var jeg tilfeldigvis innom min lokale forhandler, og hva skuet mitt øye? Denne! Noen som kan fortelle meg litt om denne båttypen? Det er en skilsø 28, produsert når? Hvor etc. Det sitter en B18 motor i den uten gear, hvor mye vil det koste med gear til denne? Svar mottas med takk. Redigert 15.Mai.2006 av svenk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Cato23 Svart 15.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2006 Hm... ifølge mine øyne mangler det enten en link eller et bilde her. Sitér dette innlegget Link to post
svenk Svart 16.Mai.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2006 Nå skal bildet være på plass. Ingen som kjenner noe til Skilsø 28 Plattgatter? Hmmm Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 16.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2006 Ahhh! Flott båt! Det finnes ikke noe vakrere enn en båt av tre. Velkommen tilbake. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.