svenk Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 (edited) Hei Etter 2 år med plast båt, har jeg funnet ut at det er tre som er tingen (hadde det før), så var jeg tilfeldigvis innom min lokale forhandler, og hva skuet mitt øye? Denne! Noen som kan fortelle meg litt om denne båttypen? Det er en skilsø 28, produsert når? Hvor etc. Det sitter en B18 motor i den uten gear, hvor mye vil det koste med gear til denne? Svar mottas med takk. Edited May 15, 2006 by svenk (see edit history) Quote Link to post
Cato23 Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 Hm... ifølge mine øyne mangler det enten en link eller et bilde her. Quote Link to post
svenk Posted May 16, 2006 Author Share Posted May 16, 2006 Nå skal bildet være på plass. Ingen som kjenner noe til Skilsø 28 Plattgatter? Hmmm Quote Link to post
Dalton Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Ahhh! Flott båt! Det finnes ikke noe vakrere enn en båt av tre. Velkommen tilbake. Quote I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Recommended Posts