gruff Startet 22.August.2003 Link til dette innlegget Startet 22.August.2003 Skulle vært artig å visst hvilken suksessrate det er på kjøp/salgs- sidene her. Regner selvsagt ikke med å få svar på en annonse etter noen få timer. men har snakket med et par stykker som har hatt inne flere annonser, og ikke solgt noe som helst. Annonsene ligger jo ganske lenge, kan det være at folk er sløve med sletting når noe er solgt/kjøpt? Sitér dette innlegget Link to post
atletico1 Svart 22.August.2003 Link til dette innlegget Svart 22.August.2003 Har selv sett gamle annonser ligge der uten at det står at gjenstanden er solgt. Har da tenkt at den sikkert er solgt allerede, bare selger har glemt /ikke giddet å sette solgt på gjenstand. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 22.August.2003 Link til dette innlegget Svart 22.August.2003 du er ikke alleine om det. Jeg har forsøkt flere annonser, men dårlig med respons. Virker som om det er FINN som er "den store" på annonser i Norge. Der har jeg alltid stor respons. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Rolf Svart 22.August.2003 Link til dette innlegget Svart 22.August.2003 Jeg fikk solgt min Mariner 9,9 etter en dag eller to, det var tilbake i sept/okt ifjor og da var det ikke mange innpå her. Men det er klart, selv med over 1000 medlemmer så er det vel mange flere som leser de proffe, betal-annonse stedene. Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
OT-flyktning Svart 22.August.2003 Link til dette innlegget Svart 22.August.2003 Egentlig et spørsmål som skriker etter en poll! Skal tenke litt på formuleringen og så setter jeg en opp. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 22.August.2003 Link til dette innlegget Svart 22.August.2003 Klart at dette ikke kan sammenlignes med Finn, det har heller aldri vært hensikten. Skal man selge kapitalvarer bør man bruke Finn, men det koster jo ikke noe å annonsere her i tillegg. Markedet var først og fremt tiltenkt "småting" som man ikke synes fortjener en Finn annonse. At noen ikke følger reglene skal være sikkert, men det er lite vi kan gjøre med det. Sitér dette innlegget Link to post
Quantum Svart 22.August.2003 Link til dette innlegget Svart 22.August.2003 Fikk flere henvendelser og fikk solgt min GPS etter et par dager. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
jat Svart 22.August.2003 Link til dette innlegget Svart 22.August.2003 Det er mulig jeg har prøvd å selge ting som ingen trenger, men jeg har ikke fått napp. Vil tro det stort sett er "oss" som bruker forumet som er inne og leser annonsene. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 22.August.2003 Link til dette innlegget Svart 22.August.2003 Hei, Joda, jeg har fått solgt ting her. Og litt av vitsen skal jo være at vi som skrur litt selv, kan ha en mulighet for å annonsere uten å betale for det. Eller har jeg missforstått. Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 22.August.2003 Link til dette innlegget Svart 22.August.2003 Jeg har også avhendet noe småtteri av utstyr som bare lå der. Synes det er bra med *Kjøp/Salg* muligheten man har her, spesielt påløper lite kostnader - det må jo være viktig for *småhandel* opptil en tusenlapp? :diving Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 22.August.2003 Link til dette innlegget Svart 22.August.2003 Jeg har selv fått solgt, og jeg har også slettet en rekke annonser der den som la ut annonsen har kommet med opplysninger om at varen er solgt. Enkelte ting som f.eks GPS'er og annen kurant elektronikk er nok det som er lettest å få solgt. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 24.August.2003 Link til dette innlegget Svart 24.August.2003 Selg på Qxl. Der får man stort sett bestandig mer enn man forlanger for varen. Alle vet vel at nordmenn er tullinger på auksjoner. Samme hva det koster bare man vinner auksjonen. Se bare på ekkoloddene som blir solgt der, de går for en høyere pris på Qxl enn i butikkene. Billig og annonsere er det også. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 24.August.2003 Link til dette innlegget Svart 24.August.2003 Har også lagt merke til at båtelektronikk har en tendens til å koste litt for mye på qxl. Benytter qxl stort sett for å kjøpe mobiltelefoner, og for en som skal ha telefonen for å føre samtaler, og ikke trenger siste modell, er det mye å hente der. Sitér dette innlegget Link to post
Kotnes Svart 24.August.2003 Link til dette innlegget Svart 24.August.2003 Heisan. Har faktisk solgt en opplagshenger og ett opplagsstativ og en VHF radio og en supercooler pluss at jeg fikk kjøpt et kjøleskap så dette fungerer utmerket. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Batdilla Svart 24.August.2003 Link til dette innlegget Svart 24.August.2003 Jeg har kjøpt flere ting via Marked og er fornøyd med både Marked og de jeg kjøpte av. Responsen man kan forvente henger selvsagt sammen med antall besøkende som følger med på Marked. Primært vil jeg tro de aller fleste benytter seg av Åpent Forum. Uansett er Marked gratis og verdt et forsøk, mener nå jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.