Jump to content

Får man egentlig solgt noe via markedet?

gruff

Recommended Posts

Skulle vært artig å visst hvilken suksessrate det er på kjøp/salgs- sidene her.  Regner selvsagt ikke med å få svar på en annonse etter noen få timer. men har snakket med et par stykker som har hatt inne flere annonser, og ikke solgt noe som helst.  Annonsene ligger jo ganske lenge, kan det være at folk er sløve med sletting når noe er solgt/kjøpt?

Jeg fikk solgt min Mariner 9,9 etter en dag eller to, det var tilbake i sept/okt ifjor og da var det ikke mange innpå her.

Men det er klart, selv med over 1000 medlemmer så er det vel mange flere som leser de proffe, betal-annonse stedene.

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Klart at dette ikke kan sammenlignes med Finn, det har heller aldri vært hensikten.

Skal man selge kapitalvarer bør man bruke Finn, men det koster jo ikke noe å annonsere her i tillegg.

Markedet var først og fremt tiltenkt "småting" som man ikke synes fortjener en Finn annonse.

At noen ikke følger reglene skal være sikkert, men det er lite vi kan gjøre med det. :smiley:

Selg på Qxl.

Der får man stort sett bestandig mer enn man forlanger for varen.

Alle vet vel at nordmenn er tullinger på auksjoner. Samme hva det koster bare man vinner auksjonen. :yesnod:

Se bare på ekkoloddene som blir solgt der, de går for en høyere pris på Qxl enn i butikkene.

Billig og annonsere er det også.

Jeg har kjøpt flere ting via Marked og er fornøyd med både Marked og de jeg kjøpte av. Responsen man kan forvente henger selvsagt sammen med antall besøkende som følger med på Marked. Primært vil jeg tro de aller fleste benytter seg av Åpent Forum. Uansett er Marked gratis og verdt et forsøk, mener nå jeg. :yesnod:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...