Marton Startet 22.August.2003 Del på Facebook Startet 22.August.2003 Kan det stemme det at Volvo har hvert lit uheldeig med (KAMD) 42 ca 1500 t. 216hk (93mod.)motoren. Skal se på en båt med 2stk. ombord. Er det noe spesielt jeg må se etter? Skal også se på en med Ford Sabre 212hk. Denne er vel grei. Go Helg Sitér dette innlegget Link to post
will Svart 22.August.2003 Del på Facebook Svart 22.August.2003 det var ett problem med disse motorene som førte til en del havari,det var brakketen til spenn-rullen til kompressoren som var for svak. Volvo byttet disse kostnadsfritt,men du bør forvisse deg om at det er gjort på disse motorene som du skal se på. Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 22.August.2003 Del på Facebook Svart 22.August.2003 Jeg har en 127hk Ford Sabre. Sikkert gammeldags konstruksjon og drikker vel noe mer enn dagens utgaver men går for å være en driftssikker sliter. Har ikke opplevd noe problemer med den. Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
EspenE Svart 22.August.2003 Del på Facebook Svart 22.August.2003 Jeg har en Ford Sabre 212. Ingen dårlig motor. Til og med jeg kan gjøre enkle utbedringer på denne med instruksjonsboken foran meg. Den har også brukt overraskende lite diesel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.