Nordboer Startet 16.Mai.2006 Del på Facebook Startet 16.Mai.2006 Hei, Jeg er på jakt etter skinner for gardiner i båten, da de gamle er dårlige og skal skiftes. Skinnene jeg leter etter har en U-profil med en "leppe" på den ene siden. Denn skal stikkes inn under vinduslisten og klemmes fast av selve vinduslisten. Har sett i katalogene fra Watski og Maritim uten å finne det jeg leter etter. De er selvsagt mulig å gå på vanlige gardinskinner fra gardinbutikker, men disse er kraftigere enn hva jeg ønsker og har ikke denne "leppa" på den ene siden. Noen som har tops?? Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 16.Mai.2006 Del på Facebook Svart 16.Mai.2006 Prøv utstyrsforretninger som selger tilbehør til campingvogner. De har dette. Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
880 Svart 16.Mai.2006 Del på Facebook Svart 16.Mai.2006 Prøv Jysk, der fikk jeg kjøpt sorten for noen år siden til en meget billig penge... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
mor Amica Svart 16.Mai.2006 Del på Facebook Svart 16.Mai.2006 Prøv på vanlig gardinbutikk, de har ialle fall opphengsskinner for båt på noen av gardinbutikkene her oppe i Trøndelag (Namsos). Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
880 Svart 16.Mai.2006 Del på Facebook Svart 16.Mai.2006 Prøv på vanlig gardinbutikk, de har ialle fall opphengsskinner for båt på noen av gardinbutikkene her oppe i Trøndelag (Namsos). Ella Jo her er det muligheter til å skaffe det du trenger, men til en drøy pris i forhold til det vi fant på Jysk.. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
index Svart 16.Mai.2006 Del på Facebook Svart 16.Mai.2006 Jeg fikk tak i nye skinner med "leppe" på ene siden i en vanlig gardinforretning. De kalte dem bare for båtskinner. Ikke var de spesielt dyre heller... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Nordboer Svart 17.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2006 Takk skal dere ha - jeg får gjøre et raid i byens butikker og se hva jeg finner. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.