Jump to content

Hvor får jeg gardinskinner?


Nordboer

Recommended Posts

Hei, Jeg er på jakt etter skinner for gardiner i båten, da de gamle er dårlige og skal skiftes. Skinnene jeg leter etter har en U-profil med en "leppe" på den ene siden. Denn skal stikkes inn under vinduslisten og klemmes fast av selve vinduslisten. Har sett i katalogene fra Watski og Maritim uten å finne det jeg leter etter. De er selvsagt mulig å gå på vanlige gardinskinner fra gardinbutikker, men disse er kraftigere enn hva jeg ønsker og har ikke denne "leppa" på den ene siden. Noen som har tops??

Link to post
Share on other sites

Prøv utstyrsforretninger som selger tilbehør til campingvogner. De har dette.

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Prøv på vanlig gardinbutikk, de har ialle fall opphengsskinner for båt på noen av gardinbutikkene her oppe i Trøndelag (Namsos).

Ella

 

Jo her er det muligheter til å skaffe det du trenger, men til en drøy pris i forhold til det vi fant på Jysk..

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...