Jump to content

Trimflaps til Halco 31


Loma

Recommended Posts

Jeg har akkurat byttet flaps på Stauden som nok er i nærheten i størrelse av Halcoen... Jeg har 12x32 på min fra Bennett.... komplett sett koster 4300 på Maritim nå om dagen.... tengte egenblig bare flapsene med de kostet det samme som koplett set... så da så..

 

Orginalt på min stod der 9x32 med det var ikke hyllevare i kongeriket.... så jeg endte opp med noen som er litt lengere.... Tror dette komme til å gjøre susen på min båt... men bli nok litt mere følsom for endringer.... så justeringer må tas pent

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Jeg har akkurat byttet flaps på Stauden som nok er i nærheten i størrelse av Halcoen... Jeg har 12x32 på min fra Bennett.... komplett sett koster 4300 på Maritim nå om dagen.... tengte egenblig bare flapsene med de kostet det samme som koplett set... så da så..

 

Orginalt på min stod der 9x32 med det var ikke hyllevare i kongeriket.... så jeg endte opp med noen som er litt lengere.... Tror dette komme til å gjøre susen på min båt... men bli nok litt mere følsom for endringer.... så justeringer må tas pent

Hva gjør du med dine gamle flaps?? Passer kanskje til min båt??? - hvis vi blir enige om en pris.

Link to post
Share on other sites

Byttet til større flaps for et par år siden, resultatet ble litt skuffende, virker som det er mindre respons på de nye :confused:

 

Til Boolle... Har komplett sett med pumpe, sylindre, bryter og flaps liggende, noe slitt men fungerer. Gies bort mot frakt/henting....

Redigert av bmo (see edit history)

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Hva gjør du med dine gamle flaps?? Passer kanskje til min båt??? - hvis vi blir enige om en pris.

Har kun et flaps, det andre ligger på havets bunn rett utenfor båthavna vår..... Det er derfor jeg så meg nødt til bytte.... kjøpte et komplett sett siden det var billigere enn barde to flaps og en sylinder...

 

Monterte de nye flapsene i går.... men synes de ser så pinglete ut... men de skal sikkert være slik, antar Bennett kan dette..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...