Jump to content

Gratulerer med dagen


Tine IV

Recommended Posts

:flag: GRATULERER MED DAGEN ALLE SAMMEN PÅ BP :flag:

 

Planen er / var Horten gjestehavn idag , med besøk fra familie og venner og kort vei opp i byen til togene. For dem som vil det , men så langt ser det ikke bra ut . Har småregna i hele natt , men med litt govilje så ser det ut som det lysner litt :wink:

 

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

:flag: Sydvesten sender også en gratulasjon med ønske om en fin og trivelig feiring av dagen... :flag:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

:flag: Gratulerer med dagen fra et grått sørland! :flag:

 

Flagget er heist på båten selv om den fremdeles ligger bak hekken i Andøykrysset. Nå lengter vi mot havet!

 

Bjaas

- ...og når solkula går ned i havet, skal jeg sitte og se utover horisonten og få sjelen i vater! Triztan Vindtorn

Link to post
Share on other sites

Jeg vil benytte anledningen med å gratulere allemed dagen, her på BaatPlassen! :smiley:

 

Vi skulle egentlig tatt en tur til Oslo idag, men været var ikke helt det store. Her i Lørenskog har det regnet i hele dag, så vi har heller gjort litt mere fornuftige ting her i heimen...

 

Ha en fin dag, resten av dagen :flag:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...