Jump to content

Skilsø 28 - hva er fornuftig pris?


svenk

Recommended Posts

Gear til denne motoren får du nok for ett par tre tusen lapper.

Legg inn et bud på 8-10000 så finner du fort ut prisen.

 

Hvor lenge har den ligget på land?

Det er noen timer med skraping/pussing ser jeg.

Den er vel også lakket inn/ut vendig også, men ser jo ellers greit ut

Link to post
Share on other sites

Høres fornuftig ut Bastard. Hvor mye tror du no sånt er verdt ? Kan bli en riktig staselig båt ut av den kan det se ut som. Husker jeg ikke mye feil var den tilsalgs i fjor høst også.

 

Søkte på Skilsø på Finn.no og da fikk jeg dønn bakoversveis :smash: For noen priser det forlanges,115k for en 78 bygget 23 foter og søsteren tilsalgs for 200 000 :eek::eek: Lurer på å selge Slagskibet,hvor mye kan jeg forlange for den tro ? Jeg må være helt på jordet angående bruktbåtpriser tror jeg. :headbang:

Link to post
Share on other sites

Hva det kan være verdt er vanskelig og svare på, men jeg har bemerket at priser på trebåt er noe annet i år enn for ett par år siden.

 

Snekkern jeg bruker til fundmentet mitt sa at jeg må selge til neste år og få tak i en skøyte, er mye lettere og jobbe med det sa´n.

Men poenget; du får nok 100k for den du har nå sa´n så du får kjøpt noe staselig.

 

Vel, jeg hadde kanskje håpet på og få 50k. 100k for min syns og være veldig drøyt da :crazy:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...