svenk Startet 17.Mai.2006 Del på Facebook Startet 17.Mai.2006 Denne ligger på Eidsvoll, og har vært for salg en stund. Selger ønsker bud, men når man ikke aner noe, hva skal man by? Hvor dyrt kan det være å sette inn gearet som mangler? Alle tips og råd mottas med takk. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...3&pos=8&tot=341 Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 17.Mai.2006 Del på Facebook Svart 17.Mai.2006 Gear til denne motoren får du nok for ett par tre tusen lapper. Legg inn et bud på 8-10000 så finner du fort ut prisen. Hvor lenge har den ligget på land? Det er noen timer med skraping/pussing ser jeg. Den er vel også lakket inn/ut vendig også, men ser jo ellers greit ut Sitér dette innlegget Link to post
svenk Svart 17.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2006 Jeg og syns dette ser ut som ett overkommelig prosjekt, men etter å ha fulgt deg Bastard her på Baatplassen, så blir jo de fleste prosjekter overkommelige! Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 17.Mai.2006 Del på Facebook Svart 17.Mai.2006 Høres fornuftig ut Bastard. Hvor mye tror du no sånt er verdt ? Kan bli en riktig staselig båt ut av den kan det se ut som. Husker jeg ikke mye feil var den tilsalgs i fjor høst også. Søkte på Skilsø på Finn.no og da fikk jeg dønn bakoversveis For noen priser det forlanges,115k for en 78 bygget 23 foter og søsteren tilsalgs for 200 000 Lurer på å selge Slagskibet,hvor mye kan jeg forlange for den tro ? Jeg må være helt på jordet angående bruktbåtpriser tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 17.Mai.2006 Del på Facebook Svart 17.Mai.2006 Hva det kan være verdt er vanskelig og svare på, men jeg har bemerket at priser på trebåt er noe annet i år enn for ett par år siden. Snekkern jeg bruker til fundmentet mitt sa at jeg må selge til neste år og få tak i en skøyte, er mye lettere og jobbe med det sa´n. Men poenget; du får nok 100k for den du har nå sa´n så du får kjøpt noe staselig. Vel, jeg hadde kanskje håpet på og få 50k. 100k for min syns og være veldig drøyt da Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 17.Mai.2006 Del på Facebook Svart 17.Mai.2006 Vi er nok på samme jordet Bastard Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 17.Mai.2006 Del på Facebook Svart 17.Mai.2006 Spørs det ja Men se på denne, den ligger i byen. Jeg hadde ikke handlet til den prisen for og si det sånn 56 lapper, litt i drøyeste laget syns nå jeg men Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 17.Mai.2006 Del på Facebook Svart 17.Mai.2006 Syntes ikke den så så aller værst ut jeg ? Bortsett fra vannlinja som ser for høy ut. Litt småplukk må en regne med. Men så vet jeg ikke mye om trebåter heller da,der er jeg litt i Suzuki klassen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.