MT. Startet 18.Mai.2006 Del på Facebook Startet 18.Mai.2006 (redigert) Jeg klarer ikke å mobilisere beløpet Alf Hansen etc skal ha for en ny kalesje til min gamle Bayliner. Har dere noen tips om kalesjeselgere i Baylinerens hjemland eller lignende, hvor man kan få slike ferdigsydde tekstiler til en rimeligere penge? Jeg finner kun sider som selger Top-Covers og lignende, og det blir jo noe helt annet. Eller andre gode tips, slik Båtplassens deltagere bruker å ha på lur? Redigert 18.Mai.2006 av SkipperMorse (see edit history) Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Whistler Svart 18.Mai.2006 Del på Facebook Svart 18.Mai.2006 Leta's Top Shop er nok stedet for deg. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
MT. Svart 18.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2006 Ahh, der var'n!! Tusen takk, forespørsel sendes i dag! Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Frøken Fryd Svart 18.Mai.2006 Del på Facebook Svart 18.Mai.2006 Den der var fin! Har vurdert en kallesje selv og her har de jo samme stoffet som resten er laget av Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 20.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 Løfter denne igjen. Latterlig billig, 6000kr for todelt kalesje komplett med stenger, festebraketter og ekstra vinduer ferdig innsydd. Håper bare kvaliteten på levert vare står i stil med løftene, rapport kommer når kalesja er mottatt og montert... Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Frøken Fryd Svart 20.Juni.2006 Del på Facebook Svart 20.Juni.2006 Kvaliteten skal jo være lik den orginale. De kunne ikke lage kallesje til til meg desverre, var ikke levert orginalt med det. Eventuellt kan de levere stoffet slik at det blir likt med resten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.