bliss X Startet 18.Mai.2006 Del på Facebook Startet 18.Mai.2006 Har en raymarine ST60 logg ombord som har oppført seg litt snodig de siste sesongene. Det skjer på den måten at den plustelig begynner å fuske. Daler ned til null, går litt opp igjen, ned på null igjen osv før den parkerer helt. I fjor sto den stort sett på null hele tiden. Når jeg tar ut giveren og snurrer på hjulet får jeg normalt utslag på displayet, så jeg tviler på at det er dårlig kontakt. Oppdaget at akslingen hadde et lite hakk, og når hjulet kom borti hakket så gikk det tregere rundt. Antok at dette var problemet. Kjøpte rep sett med ny aksling og hjul og regnet med at problemet var løst. På første turen fikk jeg litt utslag de første minuttene, før den parkerte seg på null igjen Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 30.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mai.2006 Er usikker på hvilken vei hjulet skal stå i giveren da jeg har mistet monteringsanvisningen. Noen som vet? A eller B? Sitér dette innlegget Link to post
seilbåt Svart 31.Mai.2006 Del på Facebook Svart 31.Mai.2006 (redigert) Hei Det skal stå slik som figur B.. slik at den flate siden fanger opp vannstrømmen. Redigert 31.Mai.2006 av seilbåt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 31.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2006 Var det jeg også trodde. Rart at den ikke fungerer Sitér dette innlegget Link to post
seilbåt Svart 31.Mai.2006 Del på Facebook Svart 31.Mai.2006 Hvis du ringer til Bella marin har de sikkert noen tips om hva det kan være, de er hjelpsom og hyggelig. Sitér dette innlegget Link to post
Stigt:-) Svart 31.Mai.2006 Del på Facebook Svart 31.Mai.2006 Noen har også hatt dette problemet på Bavariaklubben sitt diskusjonsforum, se http://www.bavariaklubben.no/nbk/forum/for...asp?TID=66&PN=1 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.