Jump to content

Bord til båten


Lars Hansen

Recommended Posts

Velassorterte båtsjapper har ihvertfall slike bord i katalogene sine. Hvis de orker å slepe beina etter seg og yte litt service skaffer de et sånt. Kostet ca 2600 ifjor. Har også sett sånne bord på nettet,men siden det meste er løst festet eller preller fort av er jeg ikke istand til å huske hvor jeg så det ? Maritim kanskje ?

Link to post
Share on other sites

Båtsjappa i Strømstad har et knall bord til og legge sammen i massiv teak . Så¨skal du på harrytur så finner du et der :wink: Husker ikke prisen , men fikk lyst på det selv når jeg så det i påsken og da kan ikke prisen ha vært så ille .....

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Står et flott bord på Finn.no (under torvet og båtutstyr )nå da , det er til å legge inn og ganske tykk teak . Men dyrt kansje , trur det var 2.700- . Men som sagt det likte jeg pga at det så ut som et kraftig og solid bord som du kunne legge inn å med løs søyle trur jeg .

Sjappa i Strømstad veit jeg ikkeno om , men se på tlf katalogen i Strømstad så kansje du finner ut no.........

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Hei!

 

Er det noen som vet hvor man får kjøpt frittstående bord i teak, helst den typen hvor bordplaten kan slåes sammen, slik at bordet blir smalere?

 

Har funnet bordet ett sted, men dette er teakimitasjon, og kun bordplate.

 

Søk på artikkelnummer 7345

http://www.seasea.nu/NO/sortiment/sortiment.html

 

Mvh

Lars

 

Har selv kjøpt denne plata på Sea-Sea og mener da at denne er heltre teak og ikke en imitasjon. Har oljet den og den ble kjempefin.....

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...