Jump to content

Bryterpanel


Cato23

Recommended Posts

Med litt håndlag anbefaler jeg å lage bryterpanelet selv. :yesnod: Kjøp deg litt laminat av f.eks nøttetre (lim laminatet på en tynn alu-plate) og kjøp inn gode brytere (carling) som du monterer inn selv.

På denne måten får du ett skreddersydd panel som passer ditt behov, og som sannsynligvis blir penere enn disse ferdiglagde panelene fra Biltema o.l.

Lykke til! :flag: Arve.

Link to post
Share on other sites

Med litt håndlag anbefaler jeg å lage bryterpanelet selv. :yesnod: Kjøp deg litt laminat av f.eks nøttetre (lim laminatet på en tynn alu-plate) og kjøp inn gode brytere (carling) som du monterer inn selv.

På denne måten får du ett skreddersydd panel som passer ditt behov, og som sannsynligvis blir penere enn disse ferdiglagde panelene fra Biltema o.l.

Lykke til! :flag: Arve.

 

Det var kanskje ikke så dumt. Men noe treetterligning vil jeg ikke ha i min båt. Synes dette blei oppbrukt på 90 tallet i div bilmerker. Men har lyst å få litt former på det. ikke bare en tynn aluplate. Men ideen er absolutt noe å bygge videre på. Bortsett fra dette med tid da :lol:

 

 

Maritim.no har jeg ikke vært å sjekka på. Men var en tur innom på Eurofritid.no men fant ikke noe av interesse der.

Link to post
Share on other sites

Kjøp carling switch. Det er de beste bryterne. Jeg kledde en aluminiumsplate med carbonfilm. Det ble greit det. Bilde Jeg gjorde det ike sånn supernøye og bildet viser ikke hele panelet, men det kan bli veldig bra hvis du bruker mere enn 5 min. Som meg... :crazy:

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

Boywonder, vil mer enn gjerne vite hvor du fikk tak i carbonfilmen, hadde de andre typer film også? :fishing:

 

Ang. www.retronic.no, så har jeg vært i kontakt med dem, og det er ikke bare enkelt å få tak i noe derfra. Først og fremst, så må de helst ha laget til båttypen din før. Om ikke, må de ha veldig spesifikke mål.

For å si det slik, de skulle ha 1500-2000,- bare for plata når jeg spurte ang. noe slikt til Ibizaen min, og det er ting de har maler på. Så kommer knappene/bryterne i tillegg. :boxing:

 

LODDA :crazy:

Link to post
Share on other sites

Boywonder, vil mer enn gjerne vite hvor du fikk tak i carbonfilmen, hadde de andre typer film også? :fishing:

En kamerat av meg driver reklametjenester i Arendal. Jeg fikk filmen via han. Vet ikke hvor han bestiller det, men jeg regner med at alle firmaer som driver med sånn "klistermerke-ting," kan få tak i det.

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...