Mr_Durden Startet 20.Mai.2006 Del på Facebook Startet 20.Mai.2006 Jeg ønsker og få noen tips på hvordan jeg mest effektivt kan fjerne gammelt bunnstoff fra min tresnekke. Jeg har hørt om litt forskjellige løsninger, men ønsker og få noen ordentlige svar fra noen som kanskje har drevet litt med dette. Alle svar mottas med glede. Espen Nybegynner innenfor båtlivet. Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 20.Mai.2006 Del på Facebook Svart 20.Mai.2006 Dette er tatt opp tidligere i denne tråden blant annet: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopi...01&hl=bunnstoff Selv skrapte jeg av nesten alt med skrape, og det gikk greit. Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
vikers Svart 20.Mai.2006 Del på Facebook Svart 20.Mai.2006 Hvis du skal fullstendig renpusse under vannlinje - så er malingsfjerner-rondell på vinkelsliperen et godt verktøy. Vær bare forsiktig, og for all del: nesten gassmaske og dekk til all hud! Dette pussestøvet er ikke direkte helsebringende. Gjør du dette vil du ha en renpusset båt i løpet av en dag, og 4-5 rondeller avhengig av båtstørrelsen. Jeg brukten denne måten og 5 rondeller på min 30 fot. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.