Jump to content

Teaklaminat dørk?

Cato

Recommended Posts

Hva er det som er så gjevt med teak etterligning???? Kaldt, dødt og klikk-klakk-følelse...livløst. Legg heller billig linoleum eller lignende. Gi meg 9000 og jeg legger 120x240 valgfritt opptil 15mm tykk skikkelig Burma ...materialer og alt inkludert etter eget ønske... til samme prisen. 40-45mm bredder!!

Da synes jeg at du skal holde deg til ekte teak, mens jeg kjører teak-etterligning. Vedlikeholdsfritt. Man må jo få velge.

Dessuten så synes lommeboka mi at 9000 er mye mer penger enn 900.

Redigert av Baatmannen (see edit history)

Høytrykks laminat fra Combi Craft er bra saker det. Sterkt som bare f. og trenger ikke etterbehandles, og tåler utrolig røff behandling.

Mye bedre enn vanlig teaklaminat plater med 0.8 mm bladteak. Her er det kun den lakken du legger på som blir slitelaget.

De fleste båtbyggere, Viksund, Viknes, Spirit, etc etc legger høytrykks laminat innvendig i båtene nå.

• 2 uker senere...
  • 6 år senere...

Kjøpte også på Maritim. Betalte den gang 2495,- pr plate. Det holdt akkurat ikke med to plater i bredden (manglet 10 ca) måtte kjøpe tre plater. Det fine var at det ble masse rester som ble til bord osv. Jeg brukte tec7 i endene. Skal jeg ha EN negativ ting å si om de så er det at de blir SYYYKT varme å gå på når sola har fått varmet de opp.

Redigert av Kaptein NMBF (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...