Jump to content

Montere tung påhenger


beertrip

Recommended Posts

Noen som kan melde opplett for vond rygg?

Skulle ha siste montasje for 50hk påhenger i helga,men tror dere ikke en kink i ryggen satte en stopper for dette :headbang:

Har kastet noen STIVE :drink: inn i kveld, og dette hjalp jo merkbart i kveld, MEN ...gruer meg litt for morgendagen :nonod:

Håper dette går over snarest slik at båten blir ferdig :rolleyes:

 

Har TAK som også skal tettes i løpet av en kort finnmark "sommer" :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Mvh beertrip

Link to post
Share on other sites

sikkert ikke løsningen du ber om akkurat nå men for vonde rygger?

 

Bilde

 

http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=102766

 

Verkstedkran, 600 kg

Hydraulisk kran for motorløft. Uttrekkbar løftearm for 4 alternative løfteposisjoner med forskjellig maks. belastning. Utstyrt med 6 svingbare hjul samt vribar løftekrok. Når kranen ikke er i bruk, kan støttebeina felles opp og låses fast med splinter. Dermed tar kranen mindre plass ved oppbevaring. Høyeste krokhøyde/armlengde ved maks: 150 kg: 2420/1160 mm, 200 kg: 2290/980 mm, 400 kg: 2150/800 mm, 600 kg: 2000/620 mm. Totale mål arbeidsposisjon: 1630 x 1000 x 1480 mm, sammenfoldet: 650 x 850 x 1480 mm. Vekt: 86 k

Redigert av The Scrutinizer (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Løfting blir ikke noe problem, har en truck til dette :smiley:

Det som er litt værre ,er at jeg nesten ikke klarer å røre meg.

Langt mindre jobbe :sad:

Får bare vente til ryggen blir bedre, huff det tar på å vente :lol:

Forresten så hjalp ikke :drink: noe nevneverdig , eneste at det har slått seg til hodet i dag :wink::lol::lol:

Mvh beertrip

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...