Jump to content

Billig frakt, harstad/oslo til bergen?


Holmedal

Recommended Posts

Skal ha en båt fra harstad til bergen, eller samme type båt fra oslo.

 

Båten er en 22fots skjergårdsjeep med motor. Vekt er i overkant 1000kg.

 

Båten i harstad har henger med på kjøpet, den i oslo har ikke henger.

 

Noen som vet om noen rimelige løsninger?

 

mvh

holmedal

Link to post
Share on other sites

Fra Oslo-Bergen ville jeg hørt med NSB som stadig har godstog den veien, evt ville jeg hørt med et av de mange tungtransportbyråene... De kjører ofte den veien, og har ikke alltid returlast...

 

Harstad - Bergen ville jeg sjekket med noen lastebåter... ..med kran.

Link to post
Share on other sites

Har tipset tidligere om Leca Nord som går fra Østlandet til Bergen hele uken, husker ikke akkurat hvor den starter fra. De har kran ombord og heiser den bare opp fra sjøen langs reiseruten sin, uansett om det er Østlandet, Mandal osv..

De fraktet en Fjord 930 CC for meg for et par år siden, gikk helt fint. Prisen var 5000,-.. Kan jo hende det er billigere for en mindre båt..

Øystein Wilthil, 48212848

Nåværende båt: 00 Flem 340

X - båter: 99 Askeladden 705 Voyager, 88 Nimbus 4000, Fjord 930 Touring, Neptim 8000, Sandvik 25 AC

Link to post
Share on other sites

Heisann.

Prøv Lincofrakt i Bodø ( Asbjørn 755 077 60) eller Lars Holm Shipping (Lars Ahlquist) i Tromsø. Kan også ringe direkte til skipper'n ombord på "Danstar"

( trivelig danske) og prøve å få til en avtale direkte med han. Båten går langs hele kysten.

 

Lykke til

Svenn-A

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...