Gunga Din Svart 23.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2006 ibland ner man snakker med en annen seglare säger man ju bara kort o godt......'det blåser 12 meter!' Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Herman Svart 23.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2006 Jeg syns det er greit å bruke beaufort jeg. Styrke 1-12. Det blåser aldri så jevnt at dette blir unøyaktig. Eventuelt bruker jeg "flau bris"," liten kuling" osv. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Mouche Svart 23.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2006 Skal vi oppsummere slik? På regatta tenker vi m/s og på tur går det mest i s/m ? Seksuell legning med både sadistiske og masochistiske trekk! Nei takk, jeg holder med meg til gode, gamle Beaufort og prøver smått om senn å vende meg til m/s. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.