Jump to content

Noen som har en båthenger å leie ut? 1500 Kg, Vestfold.


Ketil M

Recommended Posts

På Torsdag skal båten ut, og i den forbindelse har jeg behov for bil-henger. Båten er en Fjord 21 DC på ca 1500 Kg som skal transporteres fra vinter opplag og settes ut i Tønsberg (Ollebukta)

Lurte derfor på om noen av medlemmene kunne ha en henger som var mulig å få leid for en dag, eller om jeg må ty til Akjems igjen...

Uansett så er det aktuellt med henting på formiddag og levering på kvelden, og siden jeg kjører fra Oslo så er alternativer langs E-18 interessant.

 

Mvh Ketil.

Link to post
Share on other sites

Hvis du ikke får låne så kan du sjekke med Nesbru Trailerservice på Nesbru i Asker. Koster ca 8/900 å leie en båthenger for ditt formål i et døgn. Regner med at du har sjekket vognkortet på bilen slik at du kjører lovlig og har et sertifikat som gir deg lov?

 

http://www.nesbrutrailerservice.no/

 

Ellers så er det vel en gyllen regler med båthengere om at: Kjøp aldri en brukt båthenger og lån aldri en ut!

Har sett en del ganger hvordan noen kjører hele ekvipasjen ut i sjøen og da varer de ikke evig til tross for at "hjullagrene er vanntette"! Finnes det noe som er vanntett?

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...