OT-flyktning Startet 25.August.2003 Link til dette innlegget Startet 25.August.2003 Fant dette i teknisk ukeblad. Utrolig spennende! Bare se her Sitér dette innlegget Link to post
Ben Svart 25.August.2003 Link til dette innlegget Svart 25.August.2003 Er vi heldige, får vi kanskje se en modell/prototype på neste Sjøen for alle. Opp til 300 Hk, mer enn nok for min båt. Venter i spenning. Kunne være deilig å slippe dieselbrummingen. Ben Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 25.August.2003 Link til dette innlegget Svart 25.August.2003 Så er det jo $5.000 spørsmålet: Hva koster herligheten og hvilke praktiske restriksjoner er det i bruk. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
PanPan Svart 25.August.2003 Link til dette innlegget Svart 25.August.2003 Kunne være deilig å slippe dieselbrummingen.... hm... det finnes andre løsninger på dette.... hva med en tekstilcruiser... :diving :diving :diving Sitér dette innlegget Link to post
Ben Svart 25.August.2003 Link til dette innlegget Svart 25.August.2003 ... hm... det finnes andre løsninger på dette.... hva med en tekstilcruiser... :diving :diving :diving Joda, liker å seile, men liker enda bedre å komme frem sånn nogenlunde til planlagt tid. Slamring av liner og stag når du ligger i havn er heller ingen drømmelyd. Faktisk er det til å bli ganske gal av enkelte ganger, når vinden treffer perfekt og setter tauverket i skikkelig svingninger. Sitér dette innlegget Link to post
Arne Lian Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Ikke akkurat noen dampmaskin, men sjekk denne motordesignen, ikke turbin- men minner mest om det i volum........: http://www.dynacam.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.