OT-flyktning Posted August 25, 2003 Share Posted August 25, 2003 Fant dette i teknisk ukeblad. Utrolig spennende! Bare se her Quote Link to post
Ben Posted August 25, 2003 Share Posted August 25, 2003 Er vi heldige, får vi kanskje se en modell/prototype på neste Sjøen for alle. Opp til 300 Hk, mer enn nok for min båt. Venter i spenning. Kunne være deilig å slippe dieselbrummingen. Ben Quote Link to post
SveinHa Posted August 25, 2003 Share Posted August 25, 2003 Så er det jo $5.000 spørsmålet: Hva koster herligheten og hvilke praktiske restriksjoner er det i bruk. Quote Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
PanPan Posted August 25, 2003 Share Posted August 25, 2003 Kunne være deilig å slippe dieselbrummingen.... hm... det finnes andre løsninger på dette.... hva med en tekstilcruiser... :diving :diving :diving Quote Link to post
Ben Posted August 25, 2003 Share Posted August 25, 2003 ... hm... det finnes andre løsninger på dette.... hva med en tekstilcruiser... :diving :diving :diving Joda, liker å seile, men liker enda bedre å komme frem sånn nogenlunde til planlagt tid. Slamring av liner og stag når du ligger i havn er heller ingen drømmelyd. Faktisk er det til å bli ganske gal av enkelte ganger, når vinden treffer perfekt og setter tauverket i skikkelig svingninger. Quote Link to post
Arne Lian Posted August 26, 2003 Share Posted August 26, 2003 Ikke akkurat noen dampmaskin, men sjekk denne motordesignen, ikke turbin- men minner mest om det i volum........: http://www.dynacam.com/ Quote Link to post
Recommended Posts