Jump to content

Flatskjerm tv i båten hva skal en velge

kurth

Recommended Posts

Har gått til innkjøp av litt brukt utstyr. En av de nymotens greiene som er istand til å regne ut det meste visstnok.

Tror det var Gløshaugen V.G.S som solgte den etter Motordoktorens siste forsøk på geometriske utregninger og påfølgende regneakrobatikk omkring de bølgedynamiske krefter. :wink:

Den er riktignok en 2004 modell men den vil likevel passe fint inn i min "cabriolet".

Ikke er skjermen særlig flat men det kan lettvint kompenseres av at kvaliteten heller ikke er særlig bra.

Som kartplotter betraktet er den helt super. Når jeg passerer Arendal så har den allerede regnet ut at jeg passerte Rakkebåene for 2 t. 34 min siden. Hvis jeg går på grunn så vet den det allerede etter 98 minutter. Alldeles utmerket maskin spør du meg.

Den tar alle kartformat som tenkes kan men spiser helst sjøkart til frokost. Dette blir nok en suksess.

Et bilde har jeg også:

Her er vidunderet

KAT

Kjøpte meg akkurat denne: LINK på Ebay

Har ikke fått testet den på 12 Volt enda men er godt fornøyd så langt. Selvfølgelig ikke verdens beste bilde men hva kan man vel forvente til den prisen :yesnod: Levert på døren under en uke etter at jeg bestilte. Kosta totalt 3.900,- Skal brukes på kjøkkenet om vinteren og i båten på sommeren.

Bilde

-Knut

00 Glastron SX225

Jeanneau so 42 ds

Bavaria 44 Vision

Jeanneau 50 DS

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...