Jump to content

Båtgardiner


Lars Hansen

Recommended Posts

Jysk har . Mørke blå, i polyester. Betalte kr 50 for en hel rull. :flag: Tror ekspeditøren blingsa??

Polyester beholder fargen bedre og blir ikke så fort bleket av sol og sommer.

Det samme gjorde jeg, det sto kr 199,- for rullen på 5 m. men da kona skulle betale, betalte hun kr.50,- jeg tok varene og dro i en fei. Utrolig hor kyniske vi kan være du :blush:

De var mørkeblå med et svakt innvevd mønster. Så slettes ikk verst ut. Hvor fargeekte dem er gjenstår å se.

Link to post
Share on other sites

De var mørkeblå med et svakt innvevd mønster. Så slettes ikke verst ut. Hvor fargeekte dem er gjenstår å se.

Ja, da er det de samme. Når jeg kom hjem med rullen, ba knthg at jeg burde kjøpe en rull til, for å være sikker på at det ble nok. Dro avgårde og prisen var kr 50 igjen så da må det vel være riktig

 

Steike fine gardinæ

Link to post
Share on other sites

Husk at det bør være brannsikkert stoff i gardiner som er i nærheten av kokeapperat

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Noe på siden

 

Traff på kaia en kjenning med en sønn på 3-4 år med seg. Hadde sett i avisen at han hadde fått ei datter et par uker tidligere.

"og du er blitt storebror," sier jeg til gutten

Han nikker

Gratulerer faren også og sier;

"Ja nå diskuteres det vel navn på nyjenta hjemme hos dere"

 

Han kikker vantro på meg og sier;

"NEI en ting skal jeg si deg gode mann min, navn på ungan og gardinan har jeg overhode ingenting med" :lol:

Redigert av bruspulver (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 4 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...