sailor24 Startet 23.Mai.2006 Del på Facebook Startet 23.Mai.2006 er det noen somkan hjelpe meg med brukte deler til marine B20 trenger en grei topp. har sliti med kjølinga på motoren men så mangler jeg en marine topp tror den gamle var gåen. noen som kan hjelpe???? Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 12.August.2006 Del på Facebook Svart 12.August.2006 Disse korroderer og er vanskelig å komme over. Fåes ny hos VP for rundt 10.000 og da med cam. Ellers kan du gjøre som jeg gjorde. Ta en biltopp og flytte over cam. Du mister noen HK, men mye bedre med en "fresh" topp enn en som lekker rundt tetningene. Sitér dette innlegget Link to post
Muhammed Svart 12.August.2006 Del på Facebook Svart 12.August.2006 er det noen somkan hjelpe meg med brukte deler til marine B20 trenger en grei topp. har sliti med kjølinga på motoren men så mangler jeg en marine topp tror den gamle var gåen. noen som kan hjelpe????Jeg har en delemotor med topp. tlf 99723627 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.