Svein H Startet 26.August.2003 Del på Facebook Startet 26.August.2003 Hei, Kan noen hjelpe med info om denne båt ? Eksisterer produsent, hvor kan jeg evt. finne mer info ? Har søkt på nettet, men ikke funnet mer info. Alle bidrag mottas med STOR takk. Svein Sitér dette innlegget Svein H Link to post
Lars-Inge Svart 26.August.2003 Del på Facebook Svart 26.August.2003 Vet ikke om de eksisterer lengre, men Sandstø ble produsert på Tromøy utenfor Arendal. Hsuker ikke navnet på han som drev det...legger inn et nytt svar hvis jeg kommer på det. Fantes forøvrig et totalt 3 ulike modeller tror jeg...en på 14 fot, en på 18 fot og jeg tror også han hadde en modell på 20-22 fot. mvh Lars-Inge Sitér dette innlegget mvh Lars-Inge Link to post
Sveinb Svart 26.August.2003 Del på Facebook Svart 26.August.2003 Hei! Fant ut litt mer enn deg når jeg søkte på nettet. Prøv denne linken: http://www.baat.aller.no/baatweb/bm.nsf/0/...d8?OpenDocument riktignok er artikkelen om Sandstø 21, men noen nyttige navn og nummer er det her! Svein Sitér dette innlegget Link to post
b-e-p Svart 26.August.2003 Del på Facebook Svart 26.August.2003 Synes å huske at Veskyst 14 er samme båten. Det er forøvrig en rimelig båt som ikke har de helt store sjø egenskapene, den slår og hopper fælt i litt sjø. Jeg hadde en med 30 hk og det var mer en nok motor til denne båten. Vestkyst 14 var utstilt på båtmessen i Hillevågsvannet i Stavanger i år. Så de er fremdeles i produksjon. Hilsen Bjørn E. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.