Housetown Startet 24.Mai.2006 Del på Facebook Startet 24.Mai.2006 Hei, jeg skal bestill div deler til min mercruiser motor "4,3lx" Noen som har noen anbefalinger til webshop?? Jeg skal bestille fra utlandet er for dyrt i norge. Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 24.Mai.2006 Del på Facebook Svart 24.Mai.2006 (redigert) Har bestillt div deler ifra følgene utenlandske web shopper : MerCruiser parts , kjappe, kansje litt rotete, du trenger serie nummeret på din motor ( for å finne rette del ), bruker UPS ( min frakt ca $95.- ) Doug Russel , skaffer det meste til Mercury/Mercruser,Johnson/Evinrude ++++ , kan ta litt lenger tid hvis du skal ha litt ukurrante deler , de bruker UPS, USPS, ikke de kjappeste til å svare på mail . OldMercs ,Mercury spesialist , kjappe, lette å handle med . Rickracers , altformye til å liste opp her, er en ren netthandel, drevet av folk som har god peiling på det de jobber med, sender via UPS,USPS, ++ ( gir rabat til medlemmer av S&F ). Har bare gode erfaringer med disse firmaene . Arne Kjetil Redigert 24.Mai.2006 av Droll (see edit history) Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.