Jump to content

Utleie av båthenger i Drammensområdet?


Smiley

Recommended Posts

Jeg har kjøpt meg et oppussingsobjekt av en Smuggler 21 (ca 1500kg) som ligger på Bygdø. Denne har jeg behov for å frakte på henger til Drammen om en ukes tid. Noen som vet om noen som fortsatt leier ut stor nok henger som ikke er så veldig langt fra Drammen???

AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes!
Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!!
 

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Takk alle sammen! :flag:

Sivertsen båt ville leie ut henger til kr. 300,- pr time. "Dolfin`s" tips tok kr. 400,- pr. døgn og bør være kraftig nok, men var opptatt en uke eller to fremover. Får se hvor mye det haster for meg. :yesnod:

Redigert av smiley (see edit history)

AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes!
Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!!
 

Link to post
Share on other sites

Ring også Brenderup som jeg nevnte, tlf.22072950... om du skal hente denne båten i Bodø, trenger du en bra henger (vet av erfaring, kjører fra Oslo-Mo i Rana med 20 fots båt hver sommer) og du trenger nok å leie på mer enn timesbasis... en vei til Bodø tar ca 16-17 timer ++ så da blir 300,- timer dyrt...

 

Bare så det er sagt, jeg jobber IKKE hos Brenderup...

 

LODDA

Link to post
Share on other sites

Takk for omtanken, og er enig i at ved henting i Bodø ville det være greit og være helt sikker. Men jeg skal hent på Bygdø (Oslo) så da blir det jo ikke så lang tur til Drammen...

AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes!
Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!!
 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...