Jump to content

Baatplassen.no feirer 1. års dag

bliss X

Recommended Posts

I dag er det et år siden første postingen dukket opp her på baatplassen.no En stor takk til Ingar for at han startet opp dette stedet!

Ingar har gjennom denne plassen vist oss at det går an å drive forum med stor trafikk uten at stedet har blitt ødelagt av krangling og ukvemsord. De få gangene han har måttet ta på seg moderator hatten i løpet av dette året kan telles på en hånd, og med over 22.000 postinger og over 1.200 medlemmer er det virkelig noe å ta av seg hatten for.  Baatplassen.no betyr veldig mye for mange av oss, og jeg håper det vil fortsette i samme "ånd"

Første postingen ble lagt inn av Ingar 26.08.2002 kl 21:09 men det skulle gå noen dager før nestemann (Rolf) kom på banen  :smiley:

Hvis du glemte å sende opp nyttårsrakettene kan du jo gjøre det i kveld?

:cheers:

Jeg slutter meg til gratulantene og sender samtidig en takk til Ingar og admin'ene for fremragende arbeid! For meg, som til daglig driver med "skrivebordsnavigasjon", er Baatplassen blitt en viktig informasjonskilde og en verdifull kontakt med båtlivet der ute...

I mangel av et hurre-symbol, raketter og champagne så får jeg nøye meg med en  :cheers: jeg også!

Hilsen Syvert

knbf.no For et bedre båtliv for alle"

Gratulerer med dagen,  Ingar, administratorer og alle medlemmer.

Jeg heiser flaggetBilde for baatplassen.no, det hyggeligste, mest hjelpsomme og absolutt mest kreative båtforum i landet.

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

:smiley: Gratulerer!

Har ikke vært medlem så lenge, men synes båtplassen er et fint forum for båtfolk. Er stort sett innom hver dag.

Håper at forumet forsetter og utvikles videre. Utviklingen går fort og flere og flere får pc/laptop også i båten. Trådløse nettverk blir hvor man rimlig kan koble seg opp mot internett blir nok også mer og mer vanlig i større havner.

Stå på og lykke til videre - det er helt klart et behov for båtplassen nå, og i fremtiden blir behovet enda større.

:cheers:

Takk til alle dere som, ved å delta med innlegg, har gjort dette til landets mest aktive båtforum, og det på under ett år! :cheers:

Og ikke minst til de usedvanlig kreative og dyktige folkene jeg har fått med i Support!

At vi har flere aktive medlemmer fra store båt-relaterte organisasjoner er også noe jeg, og sikkert alle andre, setter stor pris på!

Aller best er det at vi har fått slikt et trivlig miljø, med deltagelse både fra seil, motor, tre, stål og plast (og slepebåt) folket... :smiley:

Veksten har overgått mine villeste fantasier, og vi er nå igang med å evaluere programvare som er bedre egnet til å håndtere store data-mengder.

Selve bruker-grensesnittet vil, uansett hva vil velger, allikevel bli slik dere er vant med.

Legger ved noen grafer fra siste statistikk.

På den beste måneden hittil var vi oppe i 8.1 millioner hits!!!

Bilde

Gratulerer med denne dagen, baatplassen.no, til Ingar, alle admin'er og alle frivillige som har lagt ned så mye av fritiden sin her!

Og til alle medlemmene! Fortsett som før! Bidra med innlegg, svar, gode råd og meninger, og la oss sørge for et fortsatt LEVENDE, og ikke minst HYGGELIG og FORDRAGLIG møtested for båtfolk! :smiley::blush::wink:

:eek: Public Health Warning!

Baatplassen.no is addictive! :lol::lol::lol:

baatplassen.no - abstinens er farli' !!

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...