bliss X Startet 26.August.2003 Link til dette innlegget Startet 26.August.2003 I dag er det et år siden første postingen dukket opp her på baatplassen.no En stor takk til Ingar for at han startet opp dette stedet! Ingar har gjennom denne plassen vist oss at det går an å drive forum med stor trafikk uten at stedet har blitt ødelagt av krangling og ukvemsord. De få gangene han har måttet ta på seg moderator hatten i løpet av dette året kan telles på en hånd, og med over 22.000 postinger og over 1.200 medlemmer er det virkelig noe å ta av seg hatten for. Baatplassen.no betyr veldig mye for mange av oss, og jeg håper det vil fortsette i samme "ånd" Første postingen ble lagt inn av Ingar 26.08.2002 kl 21:09 men det skulle gå noen dager før nestemann (Rolf) kom på banen Hvis du glemte å sende opp nyttårsrakettene kan du jo gjøre det i kveld? Sitér dette innlegget Link to post
kito Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Helt enig! En stor takk til Ingar og alle medlemmer for et flott forum. MVH Kito Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Grattis Ingar o alle andre medlemmar oxo, snyggt jobbat! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Lijanka Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Må det bli mange flere år...!! Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Året har gått utrolig fort og jeg vil nesten si at baatplassen.no er medansvarlig for det. Sitér dette innlegget Link to post
Anabelle Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Kaster meg på gratulasjonene!!!! Har selv fått mange gode svar på mine spørsmål, og vil påstå at jeg har lært mye. All ros til dere som jobber med dette!!! *Anabelle* Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
Syvert Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Jeg slutter meg til gratulantene og sender samtidig en takk til Ingar og admin'ene for fremragende arbeid! For meg, som til daglig driver med "skrivebordsnavigasjon", er Baatplassen blitt en viktig informasjonskilde og en verdifull kontakt med båtlivet der ute... I mangel av et hurre-symbol, raketter og champagne så får jeg nøye meg med en jeg også! Hilsen Syvert Sitér dette innlegget knbf.no For et bedre båtliv for alle" Link to post
Rolf Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Gratulerer med dagen, Ingar, administratorer og alle medlemmer. Jeg heiser flagget for baatplassen.no, det hyggeligste, mest hjelpsomme og absolutt mest kreative båtforum i landet. Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Marna Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Happy, happy mvh M Sitér dette innlegget Marna Link to post
olpi Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Gratulerer! Har ikke vært medlem så lenge, men synes båtplassen er et fint forum for båtfolk. Er stort sett innom hver dag. Håper at forumet forsetter og utvikles videre. Utviklingen går fort og flere og flere får pc/laptop også i båten. Trådløse nettverk blir hvor man rimlig kan koble seg opp mot internett blir nok også mer og mer vanlig i større havner. Stå på og lykke til videre - det er helt klart et behov for båtplassen nå, og i fremtiden blir behovet enda større. Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Slutter meg til gratulantene! PanPan Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Vimpelen som jeg mottok i går (endelig), burde jo selvfølgelig ha vært på plass idag, men så langt er jeg ikke kommet enda, dessverre. Men gratulerer alle sammen. Jeg får feire ekstra med vimpelheising i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 GRATULERER!!!!!! BAATPLASSEN.NO Må bare få takke Ingar og administratorene for et fantastiskt forum,og den jobben de har gjort i løpet av dette året.... Håper på mange hyggelige stunder her fremover også...:) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Takk til alle dere som, ved å delta med innlegg, har gjort dette til landets mest aktive båtforum, og det på under ett år! Og ikke minst til de usedvanlig kreative og dyktige folkene jeg har fått med i Support! At vi har flere aktive medlemmer fra store båt-relaterte organisasjoner er også noe jeg, og sikkert alle andre, setter stor pris på! Aller best er det at vi har fått slikt et trivlig miljø, med deltagelse både fra seil, motor, tre, stål og plast (og slepebåt) folket... Veksten har overgått mine villeste fantasier, og vi er nå igang med å evaluere programvare som er bedre egnet til å håndtere store data-mengder. Selve bruker-grensesnittet vil, uansett hva vil velger, allikevel bli slik dere er vant med. Legger ved noen grafer fra siste statistikk. På den beste måneden hittil var vi oppe i 8.1 millioner hits!!! Sitér dette innlegget Link to post
Kare_L Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Grattis til Ingar og Co. En fantastisk jobb er gjort av hele staben, ingen tvil om det det. Den siste kurven (antall medlemmer) ser ut som den stiger asymptotisk. Rundt årsskiftet vil antall medlemmer stige rett til værs Kåre Sitér dette innlegget Link to post
Breezita Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Mange gratulasjoner og takk for et flott forum!!! Sitér dette innlegget http://breezita.wordpress.com/Den norske sjømann er et gjennombarket folkeferd, hvor fartøy flyte kan, der er han førstemann. - B.Bjørnson Link to post
Quantum Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Hei! Må bare bli med i strømmen av gratulanter av dette flott forum. [glow=red,2,300] GRATULERER GRATULERER [/glow] Noen ganger føles det som om en er blitt helt avhengig. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
Marø Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Gratulerer og takk til alle dere som har gjort en kjempejobb. Forumet er verre enn narkotika. Jeg må innom hver dag så sant jeg har en PC inærheten. Med den stigningen i antall innlegg hver dag begynner det å bli en stor jobb å lese igjennom (med fornøyelse). Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Gratulerer med denne dagen, baatplassen.no, til Ingar, alle admin'er og alle frivillige som har lagt ned så mye av fritiden sin her! Og til alle medlemmene! Fortsett som før! Bidra med innlegg, svar, gode råd og meninger, og la oss sørge for et fortsatt LEVENDE, og ikke minst HYGGELIG og FORDRAGLIG møtested for båtfolk! Public Health Warning! Baatplassen.no is addictive! baatplassen.no - abstinens er farli' !! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
torerikb Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 :cheers:Gratulerer! Sitér dette innlegget Link to post
EspenE Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Må de lenge, lenge...osv Sitér dette innlegget Link to post
Bajaz Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Hipp, hipp Hurrraaaaa !!! Sitér dette innlegget Mvh. Bajaz Bella 621 Mercury Optimax 150 Link to post
Ludde Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Stå på alle slik at dette fotsatt forblir like glimrende. Gratulerer så mye. Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Ben Svart 26.August.2003 Link til dette innlegget Svart 26.August.2003 Gratulerer Ingar og co. Og alle medlemmer som med sine bidrag gjør Båtplassen så bra. Mvh Ben Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.