Jump to content

Bygge om til Hydraulisk styring


Sabb1

Recommended Posts

Prøv MARITIM og skriv "styring" i søkefeltet - da får du opp alle deler med pris.....da får du litt peiling på hva dette vil koste.

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Hei,en ting er sikkert,det er helt topp med hydr,styring kontra teleflex wirestyring.Jeg gjorde det samme på en 25 fots snekke,må nok si at det koster flesk,du må ha 2 pumper og sylinder for ikke å glemme hydraulikkslangene som er kostbare,du må nok ut med mange tusen.Jeg kjøpte brukte pumper og sylinder,2 pumper samt sylinder gav jeg kr 3500.-for.Det vil nok koste over det dobbelte nytt,hydraulikkslangene vil nok også komme på noen tusen.Så hvis du ikke får tak i brukte pumper og sylinder vil det nok komme på mellom 9 - 12 tusen.Håper dette hjalp litt ang pris ihvertfall.

Link to post
Share on other sites

Hei Sabb 1. Jeg holder på med det samme som deg, etter å ha trålt diverse nettbutikker og bruktmarkedet, endte jeg opp med å handle komplett styring hos Marinesenteret i Sandviken (Bergen). Med 2 styreposisjoner koster det ca kr 7 000,-, spør hvilke rabattordninger de har, det kan lønne seg. Utvalget er bra og prisene er ikke høyere enn i div nettbutikker.

 

Upåklagelig sevice er det også, og det hjelper, for båtutstyr koster skjorta!

 

Lykke til!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...