bliss X Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i gummi for å lage en pakning? Pakningen til inspeksjonsluka på vanntanken er ikke tett, og jeg trenger å få laget en ny. Tror det kan bli vanskelig å få kjøpt en ferdig pakning som passer Quote Link to post
bliss X Posted May 27, 2006 Author Share Posted May 27, 2006 Ikke dumt. Bare synd det er så tynn, men det går kanskje an å lime samme to stykker? Quote Link to post
Nefertiti Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 Er jo lov å prøve jernvare, evt. den lokale båtutstyrslangeren. Av og til er det utrolig hva de har... Quote Link to post
bliss X Posted May 27, 2006 Author Share Posted May 27, 2006 Selvfølgelig. Kan bare ikke huske å ha sett dette i noen butikk før ... Quote Link to post
Allan E Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 Lokalt rørleggerverksted, de må lage gummipakninger av og til. Quote Link to post
Jens_P Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 (edited) Vil tro maskin-forretninger type http://www.tools.no/ har dette. Var i sin tid på jakt etter annen type pakningsmateriale og måtte da kjøpe helt "ark" på 1x1m til ikke Biltemapris. Edited May 27, 2006 by Jens_P (see edit history) Quote Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Aquarius Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 Hei Lasse, hos Dunlop Hiflex AS i Stansevn. 30 får du alle gummikvaliteter og tykkelse i duk/plateform. Dunlop Hiflex Quote Mvh Aquarius Link to post
M/S Bastard Posted May 28, 2006 Share Posted May 28, 2006 (edited) Sender du meg en IM så skal jeg se hva vi har på jobben. Har du målsatt tegning kan det være vi kan stanse ut en ferdig pakning Edited May 28, 2006 by bastard30000 (see edit history) Quote Link to post
Recommended Posts