bliss X Startet 27.Mai.2006 Del på Facebook Startet 27.Mai.2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i gummi for å lage en pakning? Pakningen til inspeksjonsluka på vanntanken er ikke tett, og jeg trenger å få laget en ny. Tror det kan bli vanskelig å få kjøpt en ferdig pakning som passer Sitér dette innlegget Link to post
Nefertiti Svart 27.Mai.2006 Del på Facebook Svart 27.Mai.2006 Biltema? Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 27.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2006 Ikke dumt. Bare synd det er så tynn, men det går kanskje an å lime samme to stykker? Sitér dette innlegget Link to post
Nefertiti Svart 27.Mai.2006 Del på Facebook Svart 27.Mai.2006 Er jo lov å prøve jernvare, evt. den lokale båtutstyrslangeren. Av og til er det utrolig hva de har... Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 27.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2006 Selvfølgelig. Kan bare ikke huske å ha sett dette i noen butikk før ... Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 27.Mai.2006 Del på Facebook Svart 27.Mai.2006 Lokalt rørleggerverksted, de må lage gummipakninger av og til. Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 27.Mai.2006 Del på Facebook Svart 27.Mai.2006 (redigert) Vil tro maskin-forretninger type http://www.tools.no/ har dette. Var i sin tid på jakt etter annen type pakningsmateriale og måtte da kjøpe helt "ark" på 1x1m til ikke Biltemapris. Redigert 27.Mai.2006 av Jens_P (see edit history) Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Aquarius Svart 27.Mai.2006 Del på Facebook Svart 27.Mai.2006 Hei Lasse, hos Dunlop Hiflex AS i Stansevn. 30 får du alle gummikvaliteter og tykkelse i duk/plateform. Dunlop Hiflex Sitér dette innlegget Mvh Aquarius Link to post
M/S Bastard Svart 28.Mai.2006 Del på Facebook Svart 28.Mai.2006 (redigert) Sender du meg en IM så skal jeg se hva vi har på jobben. Har du målsatt tegning kan det være vi kan stanse ut en ferdig pakning Redigert 28.Mai.2006 av bastard30000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.