goggen Svart 7.September.2006 Link til dette innlegget Svart 7.September.2006 og vi som har mindre Princesser er misunnelige på de som har store...... Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Divemaster Svart 7.September.2006 Link til dette innlegget Svart 7.September.2006 og vi som har mindre...... er misunnelige på de som har store...... Min kone sier at størrelsen ikke er viktig .... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Hebbe Svart 7.September.2006 Link til dette innlegget Svart 7.September.2006 Min kone sier at størrelsen ikke er viktig .... Det er bare noe hun sier..... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Suzuki Svart 7.September.2006 Link til dette innlegget Svart 7.September.2006 ja, noen trenger trøst og da slår morsinstinktet inn vet du Bitteliten. I ditt neste Internett-liv, får du kalle deg Big-Ben. Hjelper på selvfølelsen om ikke annet... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
goggen Svart 7.September.2006 Link til dette innlegget Svart 7.September.2006 Den er ikke så lang, men tynn det er den!! Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Herman Svart 7.September.2006 Link til dette innlegget Svart 7.September.2006 (redigert) Kan man be d'herrer Bitteliten og Divemaster om å bli enige om hvem som skal skifte bildet i avataren? Selv garvede skipsrådmenn tar jo feil... Red: Nå ser jeg at så allerede har skjedd. Redigert 7.September.2006 av Lars_Herman (see edit history) Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Bitteliten Svart 7.September.2006 Link til dette innlegget Svart 7.September.2006 ja, noen trenger trøst og da slår morsinstinktet inn vet du Bitteliten.Noe jeg har gått glipp av her eller Utover det har jeg hørt at det er ikke størrelsen, det er bruken det kommer an på. Slik er det md båter også. Jeg bryr meg ikke om hvor stor båten er bare den brukes med fornuft og en anelse innsikt og ømhet Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 8.September.2006 Link til dette innlegget Svart 8.September.2006 Noe jeg har gått glipp av her eller Du og Divemaster hadde en periode bilder i avataren som var til forveksling like. Så like at det gikk helt rundt for Suzuki stakkar. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Divemaster Svart 8.September.2006 Link til dette innlegget Svart 8.September.2006 Du og Divemaster hadde en periode bilder i avataren som var til forveksling like. ....?? Ikke mange kan være slik som min ... nesten like unik som eieren og jeg forbeholder meg retten til mitt bilde.... Herr B. Liten's fartøy er 22 år yngre, og egentlig så burde ikke våre fartøyer være sammenlignbare.... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Bitteliten Svart 8.September.2006 Link til dette innlegget Svart 8.September.2006 Det var det jeg mener jeg også. At man ikke klarer å se forskjellen på et sivilt italiensk krigsskip i hvitt og en norsk sportscruiser må nok skyldes øyene til den som ser. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 2.November.2006 Link til dette innlegget Svart 2.November.2006 Nå er båten solgt. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 2.November.2006 Link til dette innlegget Svart 2.November.2006 Har hørt at han har kjøpt seg en ny en! På 85 fot! Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
CB. Svart 2.November.2006 Link til dette innlegget Svart 2.November.2006 For et grenseløst usaklig spørsmål!! Det har da vel ingenting med misunnelse å gjøre!! Alle VET jo at de som kjøper Princess er hensynsløse bøller helt uten sosiale antenner?? Og at ingen av dem forstår seg på hvordan man skal oppføre seg på sjøen? Disclaimer: Ironisk ment. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Victora III Svart 2.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.November.2006 Nå er båten solgt. Jøss. Dette må du forklare nærmere. Da kan det se ut som det blir en 8-10 flere bryggeplasser ledige på Stokken til sommeren Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.