Goddis77 Startet 28.Mai.2006 Del på Facebook Startet 28.Mai.2006 Har fått en lekkasje i gummibåten min ved det ene luftinntaket. Viser seg at det lekker i gummien rundt hullet. Er en boble som ligger der, men vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å tette dette. Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 31.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2006 Ingen som vet hvordan dette kan fikses? Har fått beskjed fra den eldre garde at den ikke er ønskelig på plenen deres lengre... Boden er full, og jeg vet ikke helt om jeg noen gang kommer til å bruke båten. Er litt for stor for bøylene bak. Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart 1.Juni.2006 Del på Facebook Svart 1.Juni.2006 Ta kontakt med en som reparer gummibåter og kjøp en brukt ventil som blir skjært ut fra en annen båt, stykket som du så sitter igjenn med bør være ca 20x20 cm, (med ventilen i midten) skjær ut på din båt rett rundt kanten/flensen på/ved luftventilen ca 8x8 cm benytt 2 komp lim rens/puss godt og lim på den "nye" ventilen, godt som gull. Dette tror jeg en den enkleste og rimeligste metoden, har selv reparert gummibåt med lik metode. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 1.Juni.2006 Del på Facebook Svart 1.Juni.2006 alternativt er vel å skjære ut ventilen, og montere denne i en frisk dukbit, som deretter monteres på båten ? Duk finnes bla.a på Maritim. Husk rett type lim, og beregn skikkelig overlapp, f.eks 4-5 cm Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Goddis77 Svart 1.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2006 Tar og skjærer ut ventilen først, så får jeg se hva jeg har liggende. Er en eldre båt dette her, så den har flasset av en del maling. Hva kan jeg spraye den med? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.