Jump to content

Søker hyre


Frivakten

Recommended Posts

Etter 20 år i finans, hoppet jeg av karusellen, og mønstret av i første og beste havn.

 

Litt frydefullt naivt, søker jeg ny hyre hvor jeg kan kombinere jobb og med hobbyen BÅTLIV.

 

Noen som vet om konkrete jobber? Tips? Gjerne midlertidige. Hyren trenger ikke være høy. Har litt erfaring, VHF- og båtlappen, samt egen grab-pack :lol:

Redigert av Krisida Magni (see edit history)

VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT nssr_logo.gif D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder

Link to post
Share on other sites

Dette står det respekt av!

Lykke til!

:cheers:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Gratulerer!

Jeg gjorde det samme, men etter 25 år. Innvilget meg et friår og nøt livet. Hentet meg inn fysisk og psykisk, og fikk etablert et forhold til barna som jeg ikke hadde hatt tid til, jobben "tok alt"!

Har gradvis funnet meg en karriere hvor jeg jobber med/for ungdom - veldig givende. Mitt råd er; har du tid (og anledning) så ta deg tid og gjør ting du har lyst til og ikke "må".

Ta deg en ringerunde til marinaer, forhandlere osv for det er sikkert stort behov for ekstrahjelp i travle tider som nå.

 

Lykke til.

 

:flag:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Etter 20 år i finans, hoppet jeg av karusellen, og mønstret av i første og beste havn.

Gratulerer så mye!

 

Jeg har selv hoppet av, men tar noen konsulentoppdrag av og til (maskiningeniør). Har ellers tanker om mer båtrelaterte saker etterhvert, men for egen regning.

 

Lykke til!

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...