Jump to content

Ny seksjon i Mørebas9400ac, Kan DU hjelpe?


Sabeltann

Recommended Posts

Vi har lenge hatt lyst på en ekstra seksjon i båten. mørebas 9400Dl(uten aktercabin) er utstyrt med 2 seksjoner en på hverside av båten, vår båt med aktercabin har kun på babord side.

 

Så om noen har liggende eller vet om en slik seksjon(miraklenes tid er kansje ikke over?!) GI LYD!

 

Regner nesten med at vi må til og lage det selv derfor er vi intr i og få kjøpt plater med dette mønteret dere ser på bilde. Fibo trespo i lyngdal har ikke dette i lager/produksjon lengre :cryin:

Har du liggende rester/plater av dette gi lyd!

 

Trenger i tilfelle egen produksjon og metal lister til endene, se bilde,

 

Til sist om det er noen på baatplassen som har en 9400dl som kan målsette seksjonen for meg ville jeg blitt utrolig glad!

 

 

Bilde

Her ser dere babord seksjon med de fargene/platene vi vil anskaffe.

 

 

 

Bilde

Her ser dere seksjonen jeg er intr i(dog i feil matriale)

(utklipp av bilde som ligger på finn.no)

Redigert av Sabeltann (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Trekker denne opp noen som kan hjelpe?

 

tenker spesielt på og fremskaffe laminaten? Vet denne fantes i mange gamle busser på alle vegger! Samt finnes i mange trålere og gamle båter. Ikke minst er denne typen som som baderomspanel i mangt en norsk bolig! Er intr i alt!!!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...