2715e Startet 29.Mai.2006 Del på Facebook Startet 29.Mai.2006 Heisann Jeg har tenkt å male uteplassen på båten. Dekket er av glassfiber. Noen her som kan anbefale hvilken type maling jeg bør bruke. Bør jeg bruke to komponet maling. Finnes der en maling med "sand partikler" som gjør at ikke dekket blir så glatt?? Eller må det tilsettes selv. Fargen bør helst være lyse grå og matt. Fargen på dekket er nå blått. Tror det er bengalack som er brukt... Tips og råd mottas med den største takk Sitér dette innlegget Link to post
2715e Svart 31.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2006 Jeg sendte en mail til Jotun p.g.a dårlig respons her og fikk følgende svar... Hei og takk for mail. Hvis det ikke har vært malt før gjøres følgende. Vask med båtvask og skyllgodt. Mattslip med sandpapir nr.320. Påfør 1 strøk med Penguin Antipest som primer og så 3 strøk med Penguin Hardtop. Du kan legge Antisklipulver i strøk nr.2 og mal så oppå. Antisklipulveret kan du drysse over malingen for så og male 1 strøk til når det andre er tørt. Ha en fin dag. Med vennlig hilsen,Ole-Fredrik Sendte mailen igår kveld og fikk svar nå kl 0900. Snakk om god service Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.